Selasa, 22 Desember 2009

Aku yang Masih...Di perjalanan...

Dunia tempat singgah..tempat singgah tak perlu terlalu mewah..ada tempat berteduh tuk ibadah, alhamdulillah..ada makanan penguat tubuh, syukur pada ALLAH..ada suami menjadi pentarbiah, subhanALLAH..tinggal diri memilih haluan peribadi..tumpu duniawi atau ukhrawi..zaman bujang dah berlalu..masalah hati tiada membelenggu..aku melihat orang sekeliling terlalu hebat dengan peribadi masing-masing..aku jadi pening..kenapa aku tidak begitu..hanya menuruti hari dan waktu..aku ingin menjadi hamba yang sebenar..sehebat syakhsiah Adawiah dan Fatimah.. seindah akhlak serikandi muslimah..adakah hanya tinggal harapan tanpa usaha??.. aku buntu..aku termangu..apa kelebihanku? semoga sahabat-sahabatku terus dengan kelebihan yang dimiliki mereka munyusuri persinggahan ini..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar